FAQ
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Terminy realizacji zawsze są uzależnione od rodzaju i nakładu wykonywanej pracy, a także aktualnego obłożenia produkcji. Do jego oszacowania należy podać informację, na podstawie których zostanie określona technologia wykonania oraz przybliżona data odbioru/dostawy.
Termin realizacji należy bezwzględnie potwierdzać z osobą przyjmującą zlecenie.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie wyceny?
Standardowy czas oczekiwania na wycenę to 24h, poza weekendami. W przypadku bardziej zaawansowanych kalkulacji okres oczekiwania może się wydłużyć i zostaną Państwo o tym odpowiednio poinformowani za pośrednictwem maila bądź rozmowy telefonicznej.
Jakie informacje powinny być zamieszczone w przesłanym zapytaniu o wycenę?
Wiadomość z prośbą o wycenę powinna zawierać podstawowe parametry takie jak:
- format końcowy pracy, w przypadku ulotek składanych format początkowy oraz końcowy
- preferowany rodzaju materiału/podłoża lub jego opis
- kolorystyka pracy
- uszlachetnienia (jeśli mają wystąpić)
- liczba stron (wymagana w przypadku niektórych prac np.kataogów)
W jakiej formie otrzymam fakturę za złożone zamówienie?
Standardowo faktury wysyłamy za pośrednictwem poczty e-mail, na adres osoby zamawiającej bądź inny przez nią wskazany (np. adres księgowości), dołączając w kopii wiadomości osobę zamawiającą. Jeśli potrzebują Państwo oryginały faktur dostarczane pocztą tradycyjną prosimy o poinformowanie o tym fakcie osobę przyjmującą Państwa zamówienie.
Jakie są możliwe opcje opłacenia otrzymanej faktury za złożone zamówienie?
Faktury za zamówienia należy opłacić za pośrednictwem przelewu internetowego na numer konta bankowego wskazany na fakturze. W przypadku chęci opłaty zamówienia w formie gotówkowej prosimy o poinformowanie o tym fakcie przed wystawieniem faktury.
Czy mogę zlecić wykonanie projektu graficznego od podstaw?
Tak, współpracujemy z biurem graficznym, który chętnie podejmie się każdego wyzwania graficznego 😉 Do określenia kosztów konieczne jest wypełnienie brief’a z osobą zajmującą się Państwa zamówieniem.
Czy mogę zlecić poprawę istniejącego projektu graficznego?
Tak, do określenia kosztów oraz możliwości technicznych takich poprawek konieczne jest wypełnienie brief’a z osobą zajmującą się Państwa zamówieniem oraz przesłanie omawianego projektu graficznego celem weryfikacji.
Jak przygotować pliki do druku?
Dostarczone do druku pliki powinny być zapisane w formacie PDF i zawierać wszystkie fonty (fonty załączone, ewentualnie skrzywione). Standardowe spady dla projektów graficznych powinny wynosić minimum 3 mm z każdej strony. Zaleca się stosowanie przestrzeni barwnej CMYK, a także kolorów dodatkowych Pantone, jeśli dana praca tego wymaga.
Więcej na temat przygotowania plików do druku w „Regulaminie” znajdującym się na głównej stronie w zakładce „Kontakt”.
Czy istnieje możliwość dostawy towaru pod wskazany adres?
Tak, prosimy o zawarcie takiej informacji w zapytaniu ofertowym wraz z podaniem adresu dostawy, aby mogli Państwo otrzymać wycenę dostawy.
Czy istnieje możliwość dostawy towaru poza granice Polski?
Tak, prosimy o zawarcie takiej informacji w zapytaniu ofertowym wraz z podaniem adresu dostawy, aby mogli Państwo otrzymać wycenę dostawy.
Czy istnieje możliwość dostawy towaru w formie no-name?
Tak, prosimy o zawarcie takiej informacji w zapytaniu ofertowym wraz z podaniem adresu dostawy, aby mogli Państwo otrzymać wycenę dostawy. Nie ma żadnych dodatkowych opłat w związku z przygotowaniem paczki no-name. Państwa Klient otrzyma przesyłkę bez naszych oznaczeń i danych. W polu nadawca będą wpisane dane wg. Państwa wytycznych.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru?
Tak, po wcześniejszych uzgodnieniu. Prosimy o zgłoszenie tego faktu osobie przyjmującej Państwa zamówienie.
Jakie opcję dostawy towaru są dostępne?
Zamówione materiały dostarczamy za pośrednictwem kurierów: GLS, FEDEX, DPD, UPS, TNT oraz DHL. Możliwe dodatkowe opcje wyboru dostawy to: paczkomaty INPOST oraz PocztaPolska. Na terenie Krakowa możliwa jest także dostawa kurierem miejskim.
Jaki jest czas oczekiwania na dostarczenie towaru po jego wysyłce?
Dla standardowych przesyłek kurierskich jest to 24h (w dni robocze, weekendy wydłużają ten czas oczekiwania). Dla przesyłek gabarytowych typu paleta może to być nawet 72h od wysłania. W szczególnych przypadkach okres oczekiwania może się wydłużyć, jednak są to sytuacje niezależne od Nas i leżące po stronie firmy dostarczającej przesyłki.
Dla przesyłek na terenie Krakowa i okolic możliwa jest dostawa kurierem miejskim/kierowcą jeszcze tego samego dnia.